1

Canvis a la Biblioteca Municipal on es crearà un espai per als joves

La Biblioteca Municipal d’Altafulla obrirà en pocs dies amb una nova fesomia. Aquest divendres s’han iniciat les tasques per canviar part del mobiliari, de manera que ara i amb la nova distribució es guanyarà en espai. També es podrà donar certa rellevància a algunes temàtiques com ara els llibres d’altres llengües, la secció de novel·la o aquella destinat a les novetats editorials.

Part del nou mobiliari que donarà una nova imatge de la biblioteca.

Però, sense dubte, la principal novetat serà la creació d’una zona destinada als joves on podran llegir els seus còmics i llibres. Així es dóna resposta a una necessitat que calia solucionar i la biblioteca segueix sent l’espai de tots i per a tothom.

En principi i segons les previsions, dilluns i dimarts de la propera setmana es podran reorganitzar els llibres als espais creats gràcies al nou mobiliari i reobrir de cara al públic, amb les mesures del Covid-19, el dimecres dia 30 de setembre.