< 1 min.
image_pdfimage_print

Un article de Cesare Montaigne

La vida està plena de canvis. Canviem com a persones, canviem de feina, de casa, de companys de viatge, d’amics, de forma de pensar, de com diem les coses, de com ens agafem els cops de la pròpia vida.

Aquesta és l’essència de la cançó que us porto avui com a recomanació del cap de setmana. Aquesta joia anomenada “E di nuovo cambio casa” és una peça artística més del gran llegat del cantautor italià Ivano Fossati. La seva va ser una carrera breu però intensa i no dic pas això perquè morís jove.

Fossati va cantar fins que se’n va cansar i no tenia res més a dir. Per això, l’any 2011 que és quan tenia 58 anys, va anunciar que deixava el món de la música i els escenaris. I allí va tancar una etapa meravellosa i plena de qualitat musical.

Us aconsello veure concerts seus, els trobareu a Youtube, però de moment us ofereixo aquest petit tast que parla dels canvis… d’aquells que segur que ja heu fet i altres que potser us esperen.