El novel·lista Joel Santamaria presenta “Nocturnalia“ a Altafulla
La seu de l’associació cultural Etcètera, al número 26 del carrer Martí d’Ardenya d’Altafulla, acollirà aquest dijous 2 de juny, a les 20.00h amb entrada gratuïta, la presentació del llibre “Nocturnalia” del novel·lista Joel Santamaria.
Aquesta obra, que ha tingut una bona acollida entre el públic, és una proposta de novel·la històrica que ens trasllada a l’escenari de Tàrraco i a Palmira, que ens endinsa en un espai històric concret però amb elements que poc sovint s’han lligat a les històries dels romans, per a dir-ho així de senzill. El punt de partida és al 280 d.C i el protagonista, el centurió Constante Barsemis. A partir d’aquí, la cosa promet perquè l’obra ens captiva amb històries de morts sospitoses, bruixes i bruixots, màgia oculta i tants altres elements atractius que captiven molt al lector.
Aquest dijous, l’autor explicarà com va nàixer la idea de crear “Nocturnalia” però també parlarà de les seves altres dues novel·les publicades: Dies Irae i Humanofobia. L’entrevista a Joel Santamaria s’emmarca en el cicle “Lletres de casa” que inicia l’associació Etcètera amb l’objectiu de donar a conèixer les obres dels autors i autores de les comarques de Tarragona i, si es dona el cas, d’altres indrets de Catalunya.