Així de fàcil i com anuncia el titular. Ara, per subscriure’t gratuïtament a la nostra revista, rebràs totes les novetats al teu correu cada cop que publiquem una nova noticia però, a més, pots guanyar un lot de llibres diversos valorat en més de 100 euros gentilesa de La Banya Edicions i altres cases editorials.
Com veuràs a la imatge, subscriure’t és molt senzill. Només has de posar el teu correu a la casella que hi ha a la part dreta de la nostra web i fer clic sobre el botó “subscriure’m”. Entre totes les noves subscripcions farem un sorteig del lot de llibres i anunciarem el nom del guanyador o guanyadora a final d’aquest mes d’abril.
És gratis, estaràs al dia de tot allò que publiquem i podràs tenir a casa una selecció de llibres molt interessant. Ajuda’ns a passar la veu, anima als teus amics i familiars a apuntar-se. Com més serem, més gran farem aquest projecte.
I recorda que ens trobaràs també a Facebook, Instagram i Twitter on aviat farem més sortejos i promocions amb regals directes.
Saber d’Altafulla va bé, ja que viure-hi no prendre part en res és prou deixat. Espero estar més al cas de tot allò que passa a la vila.
Per altra banda, crec que, segurament, m’anira bé com a mitja de promoció per a la meva activitat professional, fins i tot no descarto poder col·laborar amb vosaltres.
Salut,
Hola Jordi
Gràcies per la teva reflexió en veu alta. Serà un plaer que ens contactis si vols col·laborar. El nostre correu és info@altafulles.cat. Quan vulguis podem parlar-ne.